Jako ze ostatnio pisałem o AdWordsach, to dziś chciałbym poruszyć temat pozycjonowania w google. Jest to o tyle trudny temat, ponieważ każdy dziś inwestuje w SEO, ale nie każdy wie, że wyrzuca pieniądze w błoto. No właśnie, podstawowym pytaniem jest, czy masz odpowiednio dobrze zoptymalizowaną stronę. Często spotykam się z brakiem jakiejkolwiek optymalizacji, a firmą pozycjonująca wali linkami z automatów na oślep. I potem kończy się to wszystko banem, bądź filtrem.
Pozycjonowanie strony to przede wszystkim optymalizacja i budowanie contentu, na naszej stronie. Musicie pracować nad tym żeby co jakiś stały okres czasu, np. co kilka dni czy co tydzień pojawiał się nowy tekst na blogu, bądź jakaś porada. Dzięki temu polubi was wyszukiwarka za stałe aktualizacje.
Więc to jest moja pierwsza podstawowa rada na którą musicie zwrócić uwagę, w kolejnych opowiem wam o sprawach typu branding, pozyskiwanie pierwszych klientów czy inne sprawy.